E, pai raspunsul este unul simplu si nu cred ca are prea mare legatura cu calitatea sau preturile. Tine pe promovare si de partea financiara. Adica, mai pe direct, eMag a marit comisionul ce revine bloggerilor care promoveaza categoria fashion de la eMag, la 10% din valoarea produselor vandute. Desigur, clientul, cel ce cumpara recomandarile respective, nu plateste nimic in plus, eMag urmareste prin aceasta marire a comisionului doar sa-si creasca vanzarile pe segmentul fashion. Faptul ca urca comisionul oferit la acelasi nivel cu restul magazinelor de fashion, dar plateste acest comision mult mai repede, o sa-l regasiti in promovarea de care am zis mai sus.
De aceasta marire de comision, pe langa produsele pentru femei si barbati beneficiaza si sub-categoria articole pentru copii.
O miscare destul de inteligenta daca ar fi sa-mi dau cu opinia. In conditiile in care fashion-ul la eMag pana acum era doar asa, sa fie, oferta din restul magazinelor on line care vand haine nefiind cu mult peste ce se gaseste la eMag, asta si datorita celor ce vand prin marketplace, faptul ca eMag creste comisionul v-a creste automat si vanzarile. Nu zic nimic de preturi, dar las doua linkuri asa, ca idee…
Vedeti ceva diferente? Nu, ei bine atunci eMag reuseste.