Nu exista blogger care sa nu fi avut cel putin odata probleme cu o livrare ratacita,incurcata sau care sa ajunga dupa 2-3 zile lumina, iar cand am avut ocazia sa citesc articole despre nemultumirile oamenilor cu privire la curieri, de fiecare data am avut asa, un sentiment ca se exagereaza si oamenii mai pun si de la ei. Dar uite ca nu crezi pana nu esti patit, asa ca saptamana asta, marti mai exact, primesc clasicul mesaj cu intre ora d si ora d, voi fi vizitat de catre curier pentru a-mi livra coletul,bla,bla,bla…si nu a venit, a reusit sa vina a doua zi. Probabil ca cei de la Urgent-Cargus, au tinut mortis sa faca turul Romaniei, dar drumurile fiind proaste si prin nord am auzit ca a nins, ma gandesc ca le-a trebuit mai mult de o zi pentru a-mi livra coletul.
In momentul in care baiatul de la urgent cargus m-a sunat, sa-mi zica ca are o livrare pentru mine, l-am intrebat de ce nu a venit ieri, ca ieri am primit mesajul de instiintare, el el senim, mi-a raspuns….stiu, dar trebuie sa ma intelegeti si pe mine… si l-am inteles, chiar i-am lasat 5 lei, asta pentru ca stiu ca ei , livratorii nu au nici-o vina, ei au tot interesul sa-si termine treaba cat mai repede, sa poata ajunge si ei acasa la familiile lor.
Cum pe fiecare nisa exista o concurenta si in domeniul curieratului, concurenta exista si-i forteaza pe patronii de firme de curierat sa promita termene de livrare ce uneori frizeaza ridicolul, dar nu conteaza, soferii, curierii trebuie sa livreze, doar de asta sunt platiti prost si-si mai rotunjesc si ei veniturile cu 1-5 lei la livrare, asta daca livrarea se face cu ramburs.